Fredag..

och fint väder, men vilken storm..riktigt kalla vindar...brrrr..Men vi har spenderat hela dagen ute iaf. Började förmiddagen med att åka in till stan så barnen fick leka med Albin och Elvira i lekparken. Sen hem på middagslur så mamma fick prova sin nya bikini och gassa ute på verandan (vindstilla när man gömmer sig bakom staketet ;-) ) fick besök av Fia som gjorde mig sällskap i solen, trevligt trevligt!! Resten av dagen har spenderats på granngården, mest på studsmattan, Alicia är HELT galen och livsfarlig..Gav mig en eller två hjärtinfarkter, ghaaaa!!!

Blir nog grillning och filmtittande här ikväll. Jocke är på mässa i stockholm med jobbet. Antar att det inte blir bara 1 eller 2 öl där så jag vet inte när han kommer hem. Men jag har ju min andra sambo som håller mig sällskap =)
 
STORT GRATTIS till Jocke som fyller år idag =) även fast han inte är hemma..;-) Hipp Hipp HURRA HURRA HURRA!! <3

Nej nu är det läggax för barnen, hoppas jag...


Kommentarer
Postat av: Tessa

HIPP HIPP HURRA PÅ JOCKES DAG!!!!

KRAMAR FRÅN OSS!!!!

2009-05-15 @ 19:15:33
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0