Måndag..

Idag var det verkligen inte skönt ute...brrrrrr...inget Maj väder här inte..Sitter och väntar på att Jimmy ska komma hit. Blir en hel dag med honom och det är alltid lika trevligt! Liam springer runt och ropar efter honom hela tiden så jag hoppas han snart dyker upp innan jag blir döv eller helt knäpp av allt skrikande - jiiiiiiimmyyy, jiiiiimmyyyy, jiiiimmyyyyyy ;-) Båda mina "sambos" är på jobbet så än så länge är det bara jag och barnen hemma.

Liam hade en heldag med Anna igår =) Han var med Jocke ut på jobbet på förmiddagen sen när han kom hem på lunchen så sa han att han skulle åka till Anna. Han hade ringt henne och frågat om han fick komma och det fick han =)
Så Jocke körde dit honom och han var hemma igen kl 19. Så han hade en rolig dag med "faster" Anna och farbror Jan igår =) Helt slut var han när han kom hem, somnade på en gång. Liam tackar för en super dag =)

Nu blir det till att göra iordning sig, vill ju inte ge min bror en chock när han kommer!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Liam: HEEJ! Jag komma till dig?

Jag: Ja, klart du får komma.

Liam: Pappa, jag får komma till Anna nu.

Jag: Va ska vi göra då?

Liam: Spela spel på tv:n och leka med legot. Bilarna osså! Hej då!



=D

2009-05-11 @ 12:55:04
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0