Överfullt hus = mycket trevligt =D

Då var det Tisdag och en regnig sådan..Liam är på dagis, Alicia sover och jag ska försöka städa ihop lite här hemma innan alla vuxna och barn kommer hem ;-) Just nu är vi 7 st som bor i vårat hus, mycket trevligt <3 Man behöver inte känna sig ensam kan jag lova..

Var med Liam till tandläkaren i morse. Han var dit på 3 års kontroll för 2 månader sen men vägrade ju som väntat gapa så idag var vi dit igen. Tror ni han gapade? Neeeeee..=) Jag fick tillslut ta en tandborste och borsta tänderna på honom så hon kunde se lite på tänderna iaf. Sen på slutet blev det riktiga protester när hon skulle in med spegeln och kika. Då var det bara att hålla i honom så fick han skrika och hon titta. Kändes väldigt elakt men direkt efteråt så var han ju hur glad som helst. Han fick ju titta i hennes "HEMLIGA" låda och där hittade han på en tatuering han ville ha. På vägen hem säger han till mig:

- mamma, Det var lite otäckt i början men sen gick det ju bra

hihi..sötnos

Imorgon är det trivselkväll på dagis. Man får ta med sig nått att grilla och så har dom Traktor och häst man får åka på ;-) Sen skulle det även vara poliser och brandmän där och visa upp sina bilar, det kommer nog bli väldigt populärt. Hoppas vädret är lite bättre bara..

Nej nu har jag inte tid att sitta här, måste STÄDA..!!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Haha ja ungar är härliga :-)

Å vad skoj det kommer nog garanterat bli uppskattat.

Hoppas ni får bra väder!

Kram

2009-05-05 @ 12:38:52
Postat av: grann fan

hälsa liam att han är jätte duktig.

2009-05-05 @ 14:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0