Sista dagen på helgen..

Jahapp, då var det söndag. S har precis åkt med barnen till deras pappa och Jocke tog med sig Liam till jobbet. Alicia har precis somnat och jag ska ta tag i min stackars tvättstuga som verkligen behöver bli ompysslad. Alldeles för mycket tvätt som ligger..Det är verkligen ovanligt tyst här nu, vet inte om det är positivt eller negativt..haha.. Har börjat vänja mig vid alla underbara barnen som härjar hela dagarna <3 Nu blir det en vecka med bara Mamma S här och det är ju självklart mycket trevligt det också ;-)

Vad som mer händer idag får visa sig helt enkelt..Trevlig söndag på er!!


Kommentarer
Postat av: jonna

Heej..

åhh jag vill jätte gärna men jag slutar kl 6 så då är hemma 18.15 de kanske blir lite sent då är väl ni klara ?

2009-05-10 @ 16:05:36
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: jonna

ja men de kan jag jätte gärna göra . de är ju inte så långt till dig så.. ja men jag vill gärna titta igenom dom, så jag vet vad de finns, kanske hittar på 2 års present till samuel ;) ja hör av dig om de inte blir, men jag kommer : D

2009-05-11 @ 09:37:57
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0