Första dagen på ny vecka ?!? =)

Helgen är förbi och nu står ännu en ny vecka framför oss! Det är konstigt men tisdagar känns alltid som första dagen på veckan för mig. Barnen är lediga från dagis på måndagar och då känns det fortfarande som helg. Skönt är det ju för veckan blir ju kortare och helgen längre ;)

I söndags var vi på kalas hos Saga.

Många barn och roligt hade dom :) Härliga ungar <3

Igår blev det ett besök i badhuset med Jonas, Albin, Elvira & Tindra :) Var ett tag sen vi var där nu så barnen tyckte det var JÄTTE ROLIGT!! Måste vi göra om snart igen :)

Just nu sitter jag och skickar iväg mitt CV till olika företag, håller alla mina 2 tummar på att nån nappar!!

Dax att plocka ihop lite här hemma innan jag ska hämta mina troll :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Äru å norpar mina bilder va?! ;) haha!! Puss!

2009-11-10 @ 16:48:44
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0