Fredagsmys =)

Bästa dagen på veckan, enligt mig iaf :)

Har nyss kommit hem från en eftermiddag med massa bus hos Jonas & barnen :) Mycket trevligt!! Nu blir det IDOL med Lisa och invänta våra karlar som är på vift ;)

Imorgon ska jag och Liam till hockeyhallen och titta på Maja som har match :) Kommer bli så roligt! Vad som mer händer i morgon får visa sig. Någon som har nått förslag?? Som vill ha sällskap kanske?? 

Söndag är det kalas hos Saga som blir hela 4 år på måndag. STORA STORA tjejen nu. Gud va fort det går. Tyckte inte det var allt för längesen Therese berättade att hon väntade barn..oj oj oj vad gammal jag börjar bli ;)

Nej nu ska jag traska över på granngården :) Trevlig fredagkväll på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0