Vårdcentralen..

..är dom bra till nått egentligen..."GHHHHAAAA"!! Spydiga människor som inte visar nån hänsyn överhuvudtaget!!
Jag ringde upp för att få beställa en tid, har så fruktansvärt ont i huvudet, ögonen och kinderna. Inga tabletter hjälper ju som sagt så jag ringde kl 15.30. Det står att dom har tidsbeställning fram till kl 16.00 så det skulle väl inte varit några problem tycker jag. Har nämligen inte haft nån möjlighet att åkt upp tidigare idag för jag har varit själv hemma med barnen och ingen som kunnat tagit dom om jag hade fått en tid tidigare idag. Så jag tänkte att då ringer jag nu så kanske jag kan få en tidig tid imorgon bitti. Jag han knappt förklara vart och hur ont jag hade innan hon på andra sidan luren säger - Då får du ringa imorgon!!!! Jag- ööö ok, kan man inte beställa en tid för i morgon bitti då?? Hon - Nej det kan man inte, vi ger bara ut tider för den dagen man ringer!! Ursäkta språket, men JÄVLA kärring. Inte för att det kanske är hennes fel men just så kändes det. VARFÖR står det då att dom har tid för tidsbeställning mellan kl 8-16 när man inte kan få nån hjälp då....Så nu måste jag ringa imorgon, vänta på att dom ringer upp (vilket brukar kunna ta en evighet) för att sedan säkerligen få en tid på eftermiddagen!! SUCK!! Då mitt vanliga problem uppstår, VEM ska passa barnen om jag då får en tid...?????

/// IRRITERAD Malin


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tänkte dra dagens billiknelse

- Hej du har kommit till Mekonomen verkstad, vad kan jag hjälpa till med?

- Jaså du vi ha bilen servad? Tyvärr stänger vi om 30min, så du hinner inte idag.

- Jaså du kan tänka dej en tid i morgon? Nej men det går inte, så jobbar inte vi. Ring tillbaka i morgon, så får vi se om vi kanske eventuellt skulle ha tid ledig.

2009-11-17 @ 23:05:22
URL: http://jihedm.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Usch för sjukvården.... De är helt sjukt att det faktiskt FÅR vara så!!!! Hoppas Det löser sig iaf..

2009-11-18 @ 08:25:20
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch då! När man känner sig dålig behöver man verkligen ett trevligt bemötande åt minstone! Hoppas du får en tid idag nu då! Krya på dig!



Kraaam!

2009-11-18 @ 09:26:21
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0