ALL ALONE!!! =D

Alla TRE barnen sover ;) och jag sitter här. Väntar på att kl ska slå 21.00 så jag kan slå på kanal 5 :) Jocke kom hem från jobbet och kände sig såååå sjuk idag. Kunde knappt stå på benen för det var sååå jobbigt. Blixtrade för ögonen och feber hade han också (enligt honom iaf). Så örontermometern tvingade jag in i örat på honom, inte hade han nån FEBER..En liten kråka i näsan bara. Tänk att karlar ALLTID ska vara dödsjuka när dom blir lite förkylda..haha ;)

Idag har jag spenderat hela dagen med Therese :) MYCKET trevligt!! Imorgon ska jag till grannhuset och hjälpa till med tapetsering, spännande :) Nyfiken på tapeterna så jag tror jag gör ett kvällsbesök innan Grey´s börjar. Kanske tar mig en tripp in på affären och inhandlar någe gött till TV-tittandet också :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Stackars Jocke =)

2009-10-07 @ 20:29:17
Postat av: Zofie

Oj stackars Jocke ;-)

Låter som en bra idé med ngt gott :-D

Kram

2009-10-07 @ 21:10:13
URL: http://familjenochja.blogspot.com
Postat av: Jenny

Haha, ja visst blir dom nästan döende av en liten förkylning =)

2009-10-08 @ 11:49:37
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0