Ny vecka...nya tag!!

Igår var vi på barnkalas hos Thea :) Massa barn & bus och vi föräldrar fick umgås lite, trevligt trevligt!!

Nu sitter vi och väntar på att Jimmy & Madde ska komma på besök. Liam sa direkt han vaknade imorse att han ville ringa Jimmy, så han övertalade dom att komma hit och hälsa på :) Har en väldigt GLAAAD Liam hemma kan jag lova!! Att träffa morbror Jimmy är bland det bästa han vet :) Sen tycker ju jag självklart om att umgås med min bror, blir inte så ofta nu för tiden!!

Har suttit på nätet och försökt leta jobb utan resultat, som vanligt!! Är nog bara att inse att det är RIKTIGT svårt att hitta något just nu. Börjar känna att det är väldigt långtråkigt att gå hemma nu när båda barnen går på dagis 3 dagar i veckan också..Så om det är nån som har något tips på jobb jag kan söka, säg GÄRNA till :)

Nu kommer vårat besök...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0