Då har helgen passerat..

.. lika fort som vanligt, och riktigt kallt börjar det bli ute..Brrrrrr..Usch och fy för den tråkiga hösten/vintern som är på väg. Brukar tycka om hösten med alla färger och soliga kyliga dagar men i år ser jag inte alls framemot hösten. Beror nog mycket på denna SKIT sommar vi har haft, sommaren som bara har regnat bort!! Och jag vet att jag inget kan göra, hösten och vinterna kommer ju komma ändå även fast JAG inte vill det. Så jag hoppas på en höst med soliga dagar och en vinter med MASSA MASSA SNÖ!!

I fredags hade vi en mycket trevlig kväll här hemma med Lisa, Patrick och Tindra. Vi käkade tacos, tjålade massa skit och tittade på film :) TACK för en trevlig kväll hörrni :)
I lördags så var vi hemma hos Anna & Janne nästan hela dagen. Jocke håller på och hjälper dom gräva på gården så då åkte jag och barnen med så vi fick "leka" med "faster" Anna :). På kvällen så drog Anna med mig på tjejfest:) Jätte roligt hade vi med trevliga tjejer!!

Igår var mest en slödag!! Söndagar ska jämt vara SLÖDAGAR om jag får bestämma. Helst ska man inte göra någonting. Ligga i soffan under täcket, äta massa onyttigt och titta på film, Heeeeeeela dagen ;) Kanske en matbit mitt på dagen men den ska självklart bli SERVERAD till soffan!!

Nej nu ska jag göra mig själv och barnen klara så vi kanske kan hitta på nått idag!! Verkar som om vädret är med oss så det blir väl en dag ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0