...

Nu har jag fått tag i väggord med barnens namn som ska sitta på deras dörrar :) Bild kommer när dom sitter på plats ;)

Har rensat alla deras leksaker idag. Guuuud va grejer dom har, jag fattar inte..Endel kastades, lite åkte ut i lekstugan och de andra tänkte jag skänka till dagis :) om dom vill ha det vill säga!! Man kan ju bara inte spara på allt, finns inte plats för det..

Fint väder blev det idag ändå. Riktigt varmt jue, wiiiieee..var på promenad med sötaste grannvovven vid lunch. Han blev så glad när jag öppnade dörren (tänk om karlar kunde vara lite mer lik hundar;) nån som jublar av lycka när man kommer hem;)..haha)..Han gick så lugnt och fint bredvid mina ben, inga protester. Det gör jag gärna om igen!! Riktigt SKÖNT var det..

Inget samtal angående jobbet har det blivit idag heller, men jag släpper inte telefonen ur sikte. Hoppas han hör av sig imorgon om det inte blir idag!

Nu är det dax att börja med lite mat!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va fint du gör överallt! Duktiga du, snart måste jag komma på studiebesök ;-)! Om chefen inte hör av sig ska jag på honom =)



Kram

2009-09-09 @ 19:47:53
Postat av: alexandra

Jo det ska li jättekul,sen att få göra det precis som man vill & när man vill :) Måla & fixa..har ju tid med det nu iaf..haha!

Ja det kanske inte är det första du gör precis,jocke får ta sig i kragen så du kan pyssla klart. Nu när du har båda barnen på dagis kanske du vill pyssla lite åxå :)

Vad är det mer än golv som ska göras där uppe då? Det är ju roligt med projekt..inge kul när allt är klart på en gång,man vill ju ta det pö om pö så man har nåt att se fram emot.

Gör ni en dag som denna då?

2009-09-10 @ 09:40:32
URL: http://litenvra.blogspot.com
Postat av: Anna

ja, han va bra!! (gick inte och kommentera i det sista inlägget!)

2009-09-10 @ 19:26:27
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0