Förhoppningsvis på bättringsvägen!!

Känner mig lite bättre. Kan lyfta på min vänster arm utan att skrika rakt ut och det är ju ett plus ;) Har sovit ganska bra i natt också och det var mer än behövligt. Förutom att jag vaknade av att jocke halv skriker - malin vakna, malin vakna, MALIN VAKNA flera gånger. Jag ligger tydligen och spänner hela kroppen för att jag har ont och då gnisslar jag tänder. Finns det nå värre än nån som gnisslar tänder? Nääääää!!! Kan tyvärr inte göra så mycket åt det, bara hoppas att smärtan blir lindrigare på nätterna så jag slipper spänna mig hela tiden. Han får helt enkelt stå ut med mitt gnisslande..

Barnen är på dagis, Jocke jobbar mellan 9 och 14 så han kör dit dom och hämtar dom :) Själv så har jag duschat nyss, vilket inte är det lättaste just nu. Tar liiiiiite längre tid än vanligt, men ren är jag iaf ;) Så känner nån för att hälsa på så går det alldeles utmärkt utan att behöva ha en klädnypa på näsan.


Har en sambo som verkligen ställt upp dom här dagarna och är SÅ TACKSAM för det!!Du är BÄST <3!! 
En STOR KRAM till ANNA också som hjälpte mig både i lördags och hela söndagen, det betyder mycket!! Du kanske skulle bli min lilla betjänt på heltid Anna, vad säger du?? ;) Skära min mat, plocka upp saker åt mig, klä på mig och ta hand om mina barn..Världens bästa "faster" Anna..:)


 Nej nu ska jag försöka få i en tvättmaskin innan jocke och barnen kommer hem, om jag bara får ta det i min egen takt så går det nog super!!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Härligt!

2009-09-16 @ 12:48:59
Postat av: Tessa

Va ska de stå på brickan? :-)

2009-09-16 @ 12:59:55
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anna

det va så lite så!! klart man ställer upp! du kan ALLTID räkna med mig!!

jaja, jag kan vara din betjänt... bara jag får bra betalt!! ;)

2009-09-16 @ 17:09:00
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, nice me betjänt ;)

Bra att du är ren nu, kommer ner lite senare :D

2009-09-17 @ 10:26:33
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0