marknaden!!

Idag tog jag och barnen oss en tripp till Grängesberg på marknad med Anna :) Blev lite smått och gott inhandlat. Strumpor och godis till mig, Godis och leksaker till barnen. Sen åkte dom ju självklart karusell också.




Igår hade vi en mycket trevlig kväll med Bea som var hemma några dagar :) JÄTTE god mat blev vi bjudna på, TACK!! Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång vi ses. Vi får ta oss en semestertripp till Turkiet och hälsa på dig :)

Själv så håller jag på och färgar mitt hår. Började i Torsdags, bild kommer när jag är nöjd med resultatet ;) Revbenet läker som det ska också. Kan röra mig normalt iaf. Har nog vant mig vid smärtan nu..haha..

Nu ska jag vara social med Anna :)


Kommentarer
Postat av: Zofie

Nej, du som e sååå fin i mörkt hår. :-)

Vad härligt med marknad å nya strumpor, hehe.

Kram

2009-09-19 @ 19:25:28
URL: http://familjenochja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0