Praktikplats =)

Helgen har varit riktigt rolig, Många skratt med trevliga människor :) och Jimmy och Maddes vardagsrum blev färdigt och MYCKET SNYGGT :)

Snart ska jag och barnen packa oss ut i bilen för att spendera dagen på stan med mamma. Hon har nämligen lovat Liam för längesedan att när han började gå på toaletten så skulle han få åka på leksaksaffären. Det bor en kille här som inte glömmer det i första taget så det är vad vi ska roa oss med idag :)

I morgon ska jag på ett möte med arbetsförmedlingen. I fredags ringde det en gubbe därifrån och frågade om jag ville ha en praktikplats där jag bara jobbar ett par dagar i veckan men ändå får fullt aktivitetsstöd :) VEM tackar nej till det? INTE jag iaf ;) Så framöver hittar ni mig i kiosken i ABB hallen :)

Nu ska lunchen tillagas...

=D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart man inte tacka nej... Hoppas att du kommer att trivas!

2010-01-18 @ 19:46:04
URL: http://emeliesalltainget.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0