RAW comedy club!

Nyss tittat på RAW på kanal 5. Dom visade ifrån när jag och Tessa var nere i Stockholm. Men inte syntes vi bland publiken :P. Blir till att titta nästa vecka igen då dom delat upp den gången vi var ner på flera program.

kika ni mé ;)

Ni kanske får se två galna tjejer från Dalarna, med två varsina Smirnoff ice i händerna, ihopvikta mot golvet, skrattandes som bara den ;).........eller jag ångrade mig,
TITTA INTE ;) mohahaha!!



Måste bara åka ner igen, så himla kul vi hade!!

Nu lockar kudden och täcket väldans mycke,
ska ta och vila min febriga kropp och rinnande näsa!!

Hoppas på tillfrisknande imorgon!!

Gnatt Gnatt!!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Är du galen, folk får INTE titta.. ;-)

moahahaaa.....

2010-01-05 @ 09:57:24
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0