Onsdag =D

Onsdag idag och jag har äntligen fått hem min prins och min prinsessa. En vecka känns som en hel evighet ifrån dom. Man vill ju ha dom hos sig hela tiden.

Mammas hjärtan

 

Dagarna bara rusar förbi. Man jobbar och står i, försöker umgås med nära och kära och få livet i allmänhet att fungera. Har haft en riktigt trevlig helg. Fredagen spenderades med Niklas syster Sofia och hennes man Tord :) En kväll som jag hoppas vi gör om snart igen, riktigt trevligt :) TACK hörrni!! Lördagen fick bli en slappar dag ;) och Söndagen spenderades på Slogåsen med Tessa och Roger, blev många timmar med trevligt sällskap :)

 

Ska försöka få mig ur soffan nu, ner i tvättstugan, och hänga upp den blöta tvätten som förmodligen fryser i maskinen just nu ;)

 

och fortsätta titta på GREY´S såklart !!!

 

Over and out / Mäjlin

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag drack allt tror jag. Sörplade till o med på ditt vin till slut =/

Men det va när du låg å snarka i söffa, hihi ;)

Klart vi ska göra om det, var kuul =)

Kram kram

2010-11-18 @ 07:44:46
URL: http://sofiautterjozsa.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Å ja nästan sov ;)



Hahaaa..

2010-11-19 @ 20:20:22
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Kan ju tillägga ifall nån "klagar" - hade skit trevlig vi me :D

2010-11-19 @ 20:22:21
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0