Marknad blev shoppingdag istället!!

Exakt som det låter, blev en dag på kupolen istället för kopparberg och marknad. VILKET VÄDER!! Suck..men inte mig emot, trivs rätt bra på kupolen faktiskt ;) Barnen var inte missnöjda heller för dom fick ju se deras STORA idol (mamma rätt nöjd också faktiskt) haha!!




Shan Banan

Tömde plånboken rätt bra idag, hittade mycke bra saker, mest åt barnen såklart för när unnar man sig själv nått?? ALDRIG!! Men 2 tröjor och lite smink blev det iaf till mig själv :)

Mamma och pappa gjorde oss sällskap idag!! TACK bästa ni!! Liam kallar sig själv för spindelmannen efter idag ;)



( inköpt av mormor & morfar ) =D

Liam - Malin vet du hur många muskler spindelmannen har?
Jag - nä Liam, berätta..
Liam - 14 STYCKEN!! Hur många har du?
Jag - Många fler än spindelmannen iaf
Liam - men Malin, jag ser inte en enda..

oj oj oj vad hårt det är att höra sanningen ibland ;)



Blev lite mat med mor och far när vi kom hem sen har vi bara lekt, härjat, dansat och haft myskväll!!



Mamma lär sin prinsessa allt hon kan ;)



mina ÄLSKLINGAR!!

Nu blir det till att varva ner i soffan ett tag innan sängen ropar!!
Hoppas ni alla haft en trevlig Lördag!!

Over and out // MÄJLIN


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Vilka söta :)

2010-10-05 @ 15:25:11
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Denise

Precis en lika cool och söt spindelman har jag här hemma idag :)

2010-11-10 @ 09:37:30
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: Yasmine

vad söta :)

2011-02-11 @ 16:49:28
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0