...

10 favoriter:
Färg: Brun, svart, röd
Mat: hmm..Levergryta..haha..
Band: Inget speciellt..
Film: Många bra men en favorit är Höstlegender=D..och skräckfilmer såklart!!..
Bok: Ingen bok människa..
Årstid: Sommar
Veckodag: Freeedag!!
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kväll..

9 för tillfället:
Humör: Tröött
Kläder: pyjamas
Bakgrund:Har disney chanel på..haha..just nu lyssnar jag på Stanley..=D:.
Nagellack: nix!!
Tid: 09.50
Omgivning: Ett vardagsrum med leksaker överallt.."suck"..
Irritationsobjekt: En leksak som Alicia sitter och leker med som låter likadant HELA tiden..haha..

8 första:
Bästa vän:
Hmm..första bästa vän..Måste varit min granne på ludvika gård..Anna..
Screen name:
??
Husdjur: Katten Missan
Piercing: Naveln

Förälskelse: Kommer inte ihåg..hmm..
Musik: Roxett, backstreet boys och Ace of base..haha..
Bil: Nissan
Kyss: Så bra minne har jag inte..haha..

7 senaste:
Cigarett: Nyss
Mat: Ägg, bacon, paprika och ostskivor=D
Dryck: Te
Biltur: Till Stan igår!! 
Kyss: Jocke såklart !!
Spelade låt: Britney..
TV-program: Den nya serien igår kväll på 4:an..vad hette den nu igen..hmm..

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Haha..ja kanske det ;-)
Brutit mot lagen: Haha..Jaa..
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja?! Blir nog inte särskillt ren om man har kläderna på!!
Varit med på TV:  Japp..!!..
Kysst någon du inte känner: Ja!

5 nej tack:
Kläder:
 Sverige dräkt..haha 
Mat: Surströmming
Musik: Kristet skiiit!!
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Jag brukar klara av alla men visst finns det såna man inte tål..

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
La mina barn, tittade på TV, pratade i telefon..
Du kan höra just nu: TV:n och Liam som busar med Alicia..
Du inte kan leva utan: Nära och kära och datorn såklart..haha
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn,pratar i telefon..

2 val:
Kaffe eller te:
Te!
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Ska gifta mig nån gång!!..=D..

Kommentarer
Postat av: Sandra

kul o läsa de där.. =)
puss puss

2008-02-29 @ 11:34:13
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0