Freedag!!

Äntligen fredag och vi har fått sova hela natten inatt "jippi"..det behövdes verkligen efter flera nätter utan sömn..Alicia har haft 40 graders feber och är jätte förkyld:-(..Så synd om henne, ögonen bara rinner och hon är helt slut...Liam är också jätte förkyld men har ingen feber ÄN iaf..peppar peppar..
Jaha, då var det fredag idag då..:-D..Blir väl ingen let´s dance med familjen Jansson/Andersson =(..Verkar som att det är bestämt att vi inte ska ha några fredagsträffar..hehe..vi är ju jämt sjuka eller så är det nått annat..haha..men nästa fredag kanske??...=))..Jag får ha myyspyys med min sambo och mina barn..det behävs det med efter dom här dagarna, skönt att bara ta det lugnt..
Å vilket väder det är ute då..Solen skiner..Nu får det mer än gärna bli vår ute..
Nej nu ska jag slänga i mig lite frukost..

Trevlig helg på er!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Näee..det är verkligen inte meningen att vi ska ha myys på fredagarna..:-( Blir nog bättre när idol börjar igen!! hahahaha!!

2008-02-22 @ 09:46:59
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Jenny

Stackars liten ... Hoppas Alicia snart blir frisk och att Liam klarar sig från febern... Elias har varit mycket bättre idag iaf men usch va hemskt när dom små liven är sjuka...
Krya på Er kram från oss

2008-02-22 @ 19:47:16
URL: http://jennie83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0