Tisdag!!

Då har jag inte bloggat på några dagar, fy skäms på mig..=D..
Det var väl min tur att bli sjuk nu, har ju klarat mig hela vintern men nu orkade tydligen inte kroppen mera..hehe..Har legat i feber och haft sånt tryck i huvudet, näsan och öronen..bra drygt, men är bättre idag iaf=D..Nu var det ungarnas tur att bli snoriga IGEN..dom får aldrig vara friska.."suck"..Men vi har iaf inte åkt på någon magsjuka än..peppar peppar..Många andra i våran umgängeskrets som har det nu..KRAMAR till er!! Hoppas vi slipper det..och inga vattkoppor har dykt upp än, synar barnens kroppar varje dag..=D..

Idag var en vän till mig hit och klippte mig och Liam, var verkligen på tiden, iaf för Liams del. Man såg ju knappt ansiktet hans..haha..Nu är han så fiiiin=D..

Snart kryssningsdax oxå..=D..eller bokning iaf..hihi..Ni som inte vill eller har bestämt er än kan fortfarande följa med om ni vill..Bara att säga till=D..Vi kommer få såå skoj..Läääängtar..

Nej nu ska jag göra min lilla prins klar för kvällen..han har nyss suttit på pottan och pinkat igen.."glad är jag"..=D..

Gokväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0