Onsdag..

Idag har varit en riktig trök dag, inte orkat gjort någonting. Lämnade Liam på dagis kl 9, helt hysterisk var han, verkligen JÄTTE ledsen. Man blir ju inte nåååå ledsen själv då =(. Men det hade gått jätte bra hela dagen förutom en liten olycka. Liam och en annan kille hade stått på ett bord, fråga mig inte varför..haha, och den andra killen hade puttat ner Liam så han ramlade rätt på huvudet i golvet. Mammas prins =(. Så nu har han än riktig bula i pannan..
Själv skulle jag ha fortsatt plocka och dona hemma men ingenting har blivit gjort, helt orkeslös..Men man får väl vara det ibland oxå ;-)..Alicia har spenderat dagen hos farmor igen, hade gått jätte bra. Hon tar fler och fler steg för varje dag nu, så dutti så =D..

Nej nu ska jag göra lite välling åt Liam och få han i säng. Alicia sover redan. Sen blir det till att slappa i soffan heeelt själv. Jocke är borta och gräver..SOFFAN ch MALIN all alone =D..

Trevlig kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt! Passa på å slappa medan du kan! :)

Stackars Liam.. Hoppas det går bra me huvudet.

Kram

2008-09-10 @ 22:48:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Zofie

Ajdå. Stackars Liam.

Ja ibland måste man få ha en trök dag och inte göra något..

Själv har jag massor att göra idag, men får se när orken och lusten kommer.

Kram

2008-09-11 @ 09:16:44
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0