Onsdag

Helgen förbi och halva veckan oxå..haha..inte hunnit seta vid datorn de senaste dagarna, fy skäms på mig..
I Lördags var jag med Therese på hennes personalfest =D. Hade så himla skoj. Tack till Therese och hennes arbetskamrater för att jag fick följa med. Verkligen en lyckad kväll..
Söndagen var en slapp dag..Blev en pizza på dan som är ett måste för mig dagen efter..hehe..och massa COLA ;-)..
I måndags var det dagis dax för Liam igen. Han grinade JÄTTE mycket när jag lämnade honom =(,så jobbigt. Han var jätte ledsen igår med och idag ville hann knappt gå till bilen när vi skulle åka..mammas prins, man känner sig inte nå elak. Men när jag hämtar honom så har han jätte roligt. Är bara de där få minutrarna på morgonen som han är så ledsen, annars går hela dagen jätte bra. 

 Och Alicia kan verkligen gå jätte bra men hon vill inte så ofta. Jag och Jocke satt i soffan här om dagen och vi hade då bara sett henne ta max 10 steg sen sätter hon sig. Men då, helt plötsligt gick hon från köket in i vardagsrummet fram och tillbaka flera gånger utan att ramla. Så hon kan men vill inte så ofta..hehe..Hon nästan sprang fram då..sötnos

Nu ska jag fortsätta med maten innan Alicia vaknar, sen bär det iväg till dagis om en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0