Tisdag..

Lämnade Liam på dagis 9 imorse sen fick jag åka hem och hoppas på att allt skulle gå bra igen så ja slapp åka tilbaka, och visst gick det bra=D..Han hade tom velat suttit vid matbordet idag, inga tårar kom men han hade inte ätit. Men det går framåt iaf och det är ju huvudsaken. Alicia har spenderat dagen med farmor och ska göra det imorn med när Liam ska
 på dagis. Man vet ju aldrig om jag är tvungen att åka tillbaka dit eftersom han bara varit där sammanlagt 4 dagar..

Nu sover båda trollen och jag sitter i soffan ch slappar med datorn i knät..sköönt..ska passa på att vika lite rentvätt innan dom vaknar. Skulle jag ju gjort tidigare idag men hunnit med att städa iaf..

Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0