Nu funkar internet..wiiiiihooo

Helgen förbi och internet funkar igen...wiiiii...än så länge iaf.
Och vad har hänt i helgen då..Fredagen spenderade jag och barnen hos mamma, pappa på liten semester så vi sov med mamma..Kikade på film och åt massa gott..
På lördagskvällen kom Sandra och Linda hit. Vi tjålade, drack och hade väldigt trevligt..Blev en tur in på stan och silverdollar oxå;-), verkligen en lyckad kväll. Tack tjejjor..



Söndagen var väl sådär, vaknade med världens huvudvärk och helt slut ..haha..har kanske mig själv att skylla ;-) men det var det värt..

Nu ska jag ta och betala lite räkningar..suck..det som är såå roligt. Man blir alltid lika glad när man upptäcker hur liiiite pengar man har kvar..morr..Hes är jag oxå, så om nån får för sig att ringa och tror dom ringt fel så har ni nog kommit rätt, är bara lilla jag som knappt själv hör vad jag säger..haha..

Ha en trevlig dag i solen


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv för en supertrevlig kväll!!! Det måste vi göra om snart!

2008-09-29 @ 13:11:28
Postat av: Jenny

Tack så mycket !! Då ligger man närmare 30 alltså =D

2008-09-29 @ 16:10:53
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Britta

Tack så mycket!! Ha en bra dag ni med och pussa barna från mej. Britta

2008-09-30 @ 16:06:34
Postat av: Fia

Haha.. Vilka fina bilder. Hörde ni hadde jätte kul!

Kram

2008-10-01 @ 20:04:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0