En vit vinter!!

Ja nu har verkligen vintern kommit, EN MASSA snö och en lagom temperatur ute. Snöbollskrig, snöänglar och en massa pulkaåkande, BARNEN svävar på moln!!

Självklart gillar jag snö och allt man kan göra ute nu när vintern kommit. MEN det finns en gräns, nu får det väl RÄCKA med alla dessa vita filurer som regnar ner på marken. Vi har så det räcker nu. Så jag ber så snällt till den som har med detta att göra ;) SNÄLLA nu får det vara nog!!! Mina axlar pallar inte nå mer skottande ;)

Och vad har vi sysslat med idag då...SKOTTAT såklart, åkt massa pulka, byggt massa lego och STÄDAT!!
Om mina ögon förstår rätt så kommer morgondagen bestå utav ungefär samma sak ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0