Kvällsnöjen!!

Hade ett mycket trevligt förslag till min kära sambo idag ;). Istället för att varje kväll sitta framför tv:n och slappa när barnen somnat så tyckte jag att vi kunde hitta på nått annat skoj. Som att t.ex baka pepparkakor..Problemet var att jag hittade inte mina pepparkaksformar, så Jocke fick förtroendet att åka och låna formar av hans mamma.

Jocke kommer hem
(Jag)- kan du ge mig pepparkaksformarna
(Jocke)- öööö, njaaa,hmmm, ojdå!!

Han tyckte det var sååååå synd att han råååååkade glömma dom ;)

Så i fortsättningen på kvällarna blir det
slappa framför Tv:n,
först ett av mina program,
sedan ett av hans "tråkiga program" 
och sen natti natti..

Varför ändra på vardagen ;)




Kommentarer
Postat av: v

Dom ä bra goa !!!!!!1

2009-12-02 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0