..Lördag..

Har ÄNTLIGEN bestämt vilken matta vi ska ha i hallen. Var och tittade idag, ska ringa och beställa på måndag=D. Nu börjar det kännas som att det snart kanske kan vara klart, och ÖVERLYCKLIG är jag för det. Sen blir det en tripp till IKEA för att inhandla lite till den nya hallen...wiiiiii...

Blev lite skridskoåkning med familjen Wahlund/Fahlén på eftermiddagen idag. Liam har inte direkt någon balans, men det gick bättre än förra gången iaf, då grinade han ju mest. Nu tyckte han att det var roligt ett tag..Men roligast var inte att stå på skridskorna utan att ramla..haha





Sen måste jag slänga in några bilder från när Sandra och barnen var hit och lekte med oss igår=D. Tessa och Mathilda var oxå med ett tag men blev inga kort tagna då =(. Tack för en trevlig dag mina tjejer!



Jätte gott med fruktsallad och sockerkaka ;-)



En kladdig & glaad Lovisa sötnos ;-)



mammas prinsessa <3



-VI leker att det är natt
MAMMA..
hihi, sötnosar!!


Har tittat på melodifestivalen ikväll. MEN VILKET SKIT, tycker jag iaf. Världens sämsta programledare oxå, klarar inte av att titta på människan..suck..Nej då var det helt klart bättre förra året.

Nu blir det natti natti för mig på RIKTIGT ;-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD va Alicia är lik dig :)

Vilken trevlig dag ni verkar ha haft..Du får slänga ut lite bilder på hallen sen..



ha d bra

2009-02-07 @ 23:04:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Säändra

Va duktig han är på skridskor =) Stor kille nu jue..

Värsta fina korten på barnen, dom är så goaa!!

Vi får smälla till en dejt nästa vecka också.



PoK!!

2009-02-08 @ 09:40:54
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com
Postat av: kitty

shit, dom är så söööta!

2009-02-10 @ 22:01:13
URL: http://snurraminjordigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0