Utmanad!!

Har blivit utmanad av Sandra =D



Regler:
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.


Ja här har vi Jocke och Gizmo (Therese och Thommies hund). Jag,Jocke och Liam hade övernattat hemma hos dom i Sörvik och vi var väl dom som var uppe först på morgonen;-) Tror kl var typ 6 på morron..=) Därav de trötta minerna på både Jocke och Gizmo;-)

Så nu ska jag utmana 6 st, De lyckliga blir

Therese
Sabina
Zofie
Jimmy (broder)
Nanna
Anna



Skickar en krya på dig PUSS till Elvira..Vi tänker på dig stumpan!!




 
Idag har vi inte gjort så mycket än iaf. Alicia vägrar sova så hon får hålla sig vaken tills vi hämtat brorsan på dagis=). Igår fick jag mina Gangstar kläder (visningskollektionen). Grymt fiiiina och coola kläder. Vill ha allt..haha..Nu ska jag springa ner i tvättstugan och försöka få nån ordning här hemma.

Kommentarer
Postat av: LINDA FALK

HEJ KOM I HÅG RINGEN. DU KAN LÄMMNA PENGAR HOS THERES PÅ DOLLAR SÅ HÄMTAR JAG DÄR ,ELLER SÅ SKICKAR DU . KRAMIZAR LINDA

2009-02-05 @ 14:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0