BVC

Imorse kl 8 hade Alicia 18-månaders kontroll. Gick skapligt, hon ville väl inte direkt att doktorn skulle röra henne men hur många barn vill det. Blev jätte ledsen när hon fick sprutan men det gick över rätt så fort. Få se om hon får nån feber nu då, har ju fått det alla andra gånger hon fått spruta=(. Efter bvc besöket blev vi kvar på Villgott och lekte ett par timmar. Vi har precis kommit hem. Det var riktigt trevligt, var ett tag sen vi var där nu. Varken Liam eller Alicia ville gå därifrån, dom hade så skoj. Båda två somnade på en gång vi kom hem, så nu tänkte jag att jag skulle fixa lite inför kvällen=D Längtar så..

Kommentarer
Postat av: Therese

Skruttan,hoppas att hon slipper febern denna gången!

Jaa,guud.nu känner jag mig riktigt peppad inför ikväll åxå! Ska bli riktigt skojj!!! Vi hörs snart darling! Puss!

2009-01-30 @ 11:35:59
URL: http://thereseandherfamily.blogg,se
Postat av: Tessa84

Fast jag tyckte de va lite knepigt. Läkaren sa till mig att febern å prickarna skulle komma om 1 vecka (OM de skulle bli nå). för de tog så lång tid för viruset att "bygga upp sig"...

Sist hon fick sprutan (vilket va samma typ, tror jag) fick hon ju feber samma kväll...(?) eller är de jag som minns fel, va de en annan spruta??

2009-01-30 @ 16:02:45
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0