Fullspäckat schema..

Nyss kommit hem från tandläkaren ( hatar tandläkaren). Nu har dom iaf fixat klart nästan hela tanden. Ska dit den 13 igen sen är det helt färdigt. Inte är det kul med alla dessa pengar det kostar heller, svin dyrt ju..suck.. Dom fixade en tand på mig för 3 år sedan, som från början var tandläkarens fel att den var tvungen att rotfyllas. Den tanden gick lagningen sönder på, och när den lossnade så drog den med sig tanden bredvid och det är den jag nu har rotfyllt. Snacka om otur! Tycker ju iförsig att en lagning inte bara ska lossna så där. Borde ju inte behöva betala fullt när det händer såna saker, men visst får man göra det.."arg Malin"

Idag är det fullspäckat schema. Ska snart åka till borlänge med Tessa, kanske Träz också =). Alicia fyller 2 år imorn, STORA TJEJEN, så det ska inhandlas presenter. Sen blir det hem och städa, baka och sedan hämta Liam som varit hos farfar hela veckan. Imorgon blir det fullt hus här, hela släkten kommer och grattar Alicia och på söndag blir det barnkalas=D Så vi har fullt upp hela helgen!!

Nu ska jag göra mig iordning innan vi beger oss mot borlänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0