Helgen..

Har haft en fantastisk rolig helg. I lördags hade vi möhippa för min kusin som ska gifta sig på fredag =D. Hon blev hämtad på motorcykel (bör tilläggas att hon låg och sov när hon skulle hämtas, haha, riktigt kul). Sen blev hon körd med ögonbindel hem till sin mamma där alla vi väntade. Mat, dricka, singstar och massa tjål blev det under kvällen..Jag och mamma lämnade festen strax efter 12. Sen hamnade vi oväntat på silverdollar, MYCKET trevligt!!

Dagen igår spenderades hemma hos min kusin från förmiddag till kväll. Dom har fått massa vatten i källaren så Jocke var dit och grävde. Barnen lekte och vi vuxna fick umgås, händer alldeles för sällan!!

Det som händer idag är bara TVÄTT, TVÄTT, STÄD och TVÄTT. Förstår inte var all tvätten kommer ifrån. Måste få undan det för den här veckan åker vi på husvagnssemester med grannarna =D. Ska bli riktigt skönt att komma hemifrån ett tag. Vädret idag är ju skapligt, varmt iaf. Fortsätter det så här så kan jag redan åka ikväll, eller vad säger du Veka ? ;-)

Nej tvättstugan kallar..

Kommentarer
Postat av: sabina&benji

vem har gift sig?:)

2009-07-13 @ 13:34:45
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha va skoj :) Hälsa grattis från oss!

2009-07-13 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0