Seeeg lördag!!

Trökigt väder och det hör ju till vanligheten. Känner mig verkligen bakis idag också. Drack inte igår men var chaufför åt pappa så jag kom hem rätt sent. Man är inte van att vara uppe så länge, åldern börjar stiga sakta men säkert ;-)

Liam har fortfarande feber, börjar kännas rätt uttjatat nu men är han inte bättre på måndag så blir det en koll hos farbror doktorn. Alicia har varit grinig hela morgonen och snoret rinner så nu är det väl hennes tur också. Så i helgen blir det inte så mycket mer än att vara hemma och ta det lugnt.

Jocke är vid Janne & Anna och grejar på deras gård och Alicia har precis somnat. Har haft besök utav mamma, mycket trevligt!! Så nu tror jag ska ta med mig Liam till sängen, läsa en bok och försöka vila en stund =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag ska också vila!

Hoppas Alicia slipper få feber och bara vara lite snorig!

Men de är inte kul med alla dessa sjukdomar jämnt!!

Ha en bra lördag!

2009-06-13 @ 12:55:24
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0