Sjuklingar i huset!!

Började med att jag tog febern på Jocke igår kväll (i örat bör tilläggas) och den visade 38,5 grader. Plötsligt så blev han såååååå mycket sjukare än han var innan jag tog tempen. Visst klagade han och knappt orkade stå upp innan det men när han fick svart på vitt att han hade feber så blev han DÖDSSJUK, och alla som bor i hop med en karl vet väl hur synd det är om dom när dom får en kråka i näsan..Så han har legat hela dagen och tyckt synd om sig själv så jag och barnen tog oss en vända på stan så han fick vila och klaga ifred ;-)

När vi kom hem så började Liam bli hes och lite gnällig, hade ingen feber men fick knappt fram ett ord..stackarn =(..Han somnade och sov länge på eftermiddagen sen verkade det inte vara några större fel på honom förräns nu till kvällen. Då dök såklart febern upp på honom också, jätte hes och klagar på att han har ont i halsen..Så nu har jag två sjuka barn att ta hand om. Är bara att hålla tummarna för att Alicia klarar sig, och jag med såklart!!

Tog mig en paus ifrån sjuklingarna kl 18 idag och var på ljusparty med Veka. Trevligt att se lite annat folk men jag handlade inget. Sandra har även varit här hela eftermiddagen/kvällen så trevligt sällskap har jag haft idag iaf =D Hon fick äran att ta hand om min sjuka sambo när jag drog på ljusparty också..;-)


Nu ropar sängen på mig, Natti Natti!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

De där lät mindre trevligt, visst är de jobbigt med sjuka barn men en sjuk karl är fan snäppet värre =)

2009-06-09 @ 06:16:09
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, så åker du på ljusparty när vi kommer och våldgästar! Vilka fasoner! ;-)

2009-06-09 @ 06:44:32
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: PåKÅJ

Jaja ni tjejer snackar om att föda barn............

2009-06-09 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0