Tillbaka..

Nu är jag tillbaka här igen. Pausade ett tag pga konstiga och obehagliga kommentarer som jag inte förstod nått utav och som självklart inte stämmer. Måste ha blivit nån missuppfattning!!

Det har hänt ganska mycket sen sist, både glada och mindre glada saker. Har varit en jobbig tid men är på rätt spår nu iaf :)

Påskhelgen har spenderats med nära och kära. Bjudna på mat lite här och där och några glas vin har det också blivit ;)

Sötaste påskgubben & påskkärringen!!



I måndags tog vi en tripp till Charlies lekland i borlänge. Barnen var i paradiset, härjade som galningar och hade riktigt roligt.





Nu är det dax att sätta fart. Barnen ska på dagis och jag har massor med saker att fixa idag :)

Trevlig onsdag hörrni!!!


Kommentarer
Postat av: Inger och Lasse

Va mysigt jag vill också leka. Ha det gott krama barnen från mig

2010-04-07 @ 09:51:30
Postat av: Tessa

Härligt att du e tillbaka. Knepiga kommentarer de där men vi vet ju vad du "stödjer" å inte...:*



måste åka upp snart igen å leka, va skit kul å barna va ju helg galna..:)

2010-04-07 @ 09:57:17
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Malin!

Vad kul att du hittade till min blogg, brukar kika i din ibland, jag är superkass på att kommentera men jag ska bättra mig!!



Vilka fina barn du har!!!! :-) <3



2010-04-07 @ 14:15:52
URL: http://lastdayofnovember.blogg.se/
Postat av: emelie

Va tråkigt med kommentarerna, men kul att du är på gång igen =)

Vilken söt påskkärring och söt påskgubbe =)

2010-04-07 @ 18:30:59
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0