Brrrr!!

Nu är det inte skönt ute, blåser som bara den!! Vill ha SOMMAR, helst NUU!!
Det är inte lika många minusgrader som det varit, men det här är VÄRRE, fryser mer och inte kan man vara ute och leka heller..

Imorse när jag lämnat barnen på dagis tog jag mig en tripp in till staden :) Handlade och solade, SÅ SKÖNT!! Man blir så mycket piggare av några minuter i solariet, synd bara att de riktiga solstrålarna inte vill titta fram!!

Det är väl bara att hålla ut och VÄNTA efter VÅREN!!
snart, snart, snart ;)






Dagens lunch :)



Fläskfilé
grönsaker
keso
citronvatten

=)


Kommentarer
Postat av: Britta

Åhhh va bra nu kan man ju gå in här och få tips på mat. Är inne i en GI period jag med men det är ju så tråkigt att hela tiden försöka komma på vad jag ska äta så jag kikar in och kollar va du har på tallriken =) Kram och lycka till!

2010-02-03 @ 19:33:12
Postat av: sabina

Heej! Åå ja det skulle vara jätte skoj om ni kom hit och hälsade på :D Ingen fara de har vart fullt upp här med, så dåligt samvete att jag inte hört av mig till nån eller tackat för alla grattis!! Men de kommer :) Haha. bara att ni hör av er när ni vill kika förbi :)

2010-02-03 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0