Ett nytt försök..

Skäms över mig själv. Jag som skulle ta tag i bloggandet men sen blev det stopp ännu en gång.. Kan säga så här att det varit mycke runt i kring mig som fått inspirationen som bort blåst. Nu tänkte jag iaf försöka hålla i det här, börjar komma på fötter igen och har insett att om jag och mina barn mår bra så är det huvudsaken.

Som alla kanske förstått så har jag och barnens pappa separerat. Vi är goda vänner och ingen utav oss har tänkt ändra på det. Vi får det att fungera för barnens skull och är vi lyckliga och sams så mår vi alla fyra bra. I början kände man sig mest världelös, både som mamma och människa, men när tiden gått så förstår man att om vi skulle levt som vi gjorde hade ingen utav oss mått bra. Man har fått höra mycke från folk runt i kring. - Kämpa för barnens skull - försök ännu en gång, Men man kan inte hålla ihop för deras skull, skulle vi haft lyckliga barn då? Sånt här händer, även fast det är det sista man vill ska hända. Vi är en familj, fast på olika håll, och barnen har två föräldrar som älskar dom mer än allt annat!

Så här inne kommer ni får läsa om mitt NYA liv. Det lyckliga i livet och även det sorgliga, livet som mamma till mina hjärtan och livet med ny STOR underbar kärlek!


JAG är fortfarande samma gamla MÄJLIN,
fast med nya förhoppningar och en gladare själ!!
GLÖM INTE DET!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Klart man inte ska vara tillsammans för barnens skull! Man ska må bra själv också =)

de är inte många som är vänner med pappan till barnen, skönt att ni kommer överens =)



Lycka till med de "nya" livet :)

2010-11-10 @ 08:18:37
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack =)

Ja jag väntar å väntar hela tiden men nu såg jag att det fanns nytt å läsa, kuul =)

Krya på Liam!

Ses på fredag =)

2010-11-10 @ 08:39:38
URL: http://sofiautterjozsa.blogg.se/
Postat av: Therese

Nu hoppas vi att det "nya" livet, blir bra!! :D Puss!

2010-11-10 @ 08:42:33
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är så glad att du är lycklig Malin! Du är så värd det <3

2010-11-10 @ 08:43:04
Postat av: Annica

Ska skriva upp det i min bok. ;)

2010-11-10 @ 09:13:26
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: viveka

vet att dina barn är allt för dej, och alla som känner dej vet att du är en otroligt varm och underbar mamma ,och som jag känner dej , en otrolig kamrat som alltid har tid att lyssna, fast att ditt eget liv har varit ett enda kaos .

live är som en berg å dalbana ,,, det går snabbt upp och lika snabbt kan det gå ner,hur mycke man än kämpar, som du faktiskt har gjort min vän, så står du med båda benen på jorden kvar. håller på dej som jag alltid har gjort, och jag hoppas att även dina nära å kära kommer att göra det oxå bamse kram

2010-11-13 @ 09:55:03
Postat av: Mäjlin

Världens Bästa Veka, tårarna rinner nästan !!!

2010-11-13 @ 17:50:37
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

MÅNGA behöver verkligen BANKA in i huvudet att du är precis samma Mäjlin som du alltid varit!!!!!!

Du är en underbar mamma och en underbar vän!!!!!!!



Finns ALLTID här för dej!!!!! <3<3

2010-11-19 @ 20:19:58
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Ida

haft en fin dag? :)

2010-11-19 @ 20:50:14
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0