Ibland kan man bara bli så IRRITERAD!!

Jag är inte den som blir arg, sur eller irriterad ofta. Det händer VÄLDIGT sällan faktiskt men ibland så går det bara till en viss gräns. Jag är positivt inställd till det mesta och är nog lite av "klassens clown". Vill få folk att må bra och tänker nog mer på andra än mig själv. Vilket nog är både positivt och negativt men att få ge bort ett leende är något jag värdesätter mycke. Mina vänner och min familj är mitt allt. Meeeen så kommer den där gränsen som är väldigt svår att nå fram till på mig. Det värsta jag vet är att känna mig förbannad och irriterad, jag är ju INTE sån. Det är inte många som lyckats få mig förbannad men vissa gånger har det bara blivit för mycket. Det finns folk till allt tydligen, det har jag lärt mig.. Folk som inte fattar!!!  Det är tråkigt att det skadar en vänskap, det som jag värdsätter så mycke..

Nog om detta... skriva av sig kan va skönt ibland :)

Imorgon ska barnen till Jocke, dom längtar efter pappa nu :) Den här veckan har gått fort på ett vis och seeegt på ett annat. Helst av allt vill man ju ha sina hjärtan hos sig jämt.

Nu ska jag varva ner i söffa lite ;) Undra om skafferiet har någe gött att bjuda på medans jag varvar ner ;)


Det var allt för idag, va negtivt det blev!!
Men jag är inte negativ...mest bara GLAAAD faktiskt!! =D

Over and out  // MÄJLIN


Kommentarer
Postat av: Therese

Kärlek till dej! <3

2010-09-15 @ 14:42:48
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0