Håll tummarna!

Då har man avklarat en arbetsdag till. Var en fullspäckad dag idag, riktigt kul och tiden rusar iväg. Trivs så himla bra på jobbet, har underbara arbetskamrater (saknar Tessa dock :( ), men vet att hon kommer få det kanon på Lindex.

I morgon bär det av till blodmottagningen i Falun. Har varit sjuk länge ( sen i höstas) och ännu har dom inte kommit fram till vad det är. Är trött, slut, sjuk jämt, får blåmärken överallt, yr, illamående, rasar i vikt och har feber varannan natt. Känner mig som en 90 årig gammal tant. Längtar efter att få må bra igen. Man har ju på något vis vant sig vid att må så här så kroppen får väl en chock om man någongång blir frisk. Har åkt in och ut på lassarettet X antal gånger nu, börjar tröttna. Kan snart bjuda hem personalen där på släktmiddag ;). Så håll tummarna för att dom hittar något i morgon ( något positivt så klart ).

Nu ska jag ta och mysa med mina små hjärtan innan det är läggdags.

Over and out / Mäjlin

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller tummarna vet du <3

2011-06-20 @ 21:15:27
Postat av: Linda & Alma

Vi skickar kramar i massor <3

2011-06-20 @ 21:50:13
Postat av: viveka

nä men tjena bruden,,,

2011-06-21 @ 14:12:15
Postat av: Nanna E

Vad roligt att du har satt igång bloggen.



Hoppas de kommer underfund vad som är fel... :(

Stor kram till dig.

2011-06-21 @ 20:24:09
URL: http://bolanche.blogspot.com
Postat av: Tessa

Miss you toooo.. Men vi kan ju vinka genom fönstren :D



<3<3

2011-06-22 @ 14:59:50
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0