...

Dax att blogga lite igen då=)
Helgen har rusat förbi..går så himla fort. Alicia är redan 4 månader och har börjat smaka lite gröt. Gr bättre och bättre för varje dag=) Äter förhoppnngsvis snart en hel portion..hihi..
Och Julen står och knackar på dörren..känner mig lite stressad över det..Har så många julklappar kvar att köpa, får väl springa dagarna före antar jag..haha..

Idag har Anna och Janne varit här och hjälpt mig äta upp tårtan som blev kvar efter dopet..Har iaf liiite kvar..=)..
Sen när Jocke slutat så ska vi åka och titta på matta till golvet i hallen=) Vill få klart där nu så vi kan börja med väggarna..=) "jippi"..Och grattis till mig själv som har namnsdag idag igen..hihi..


Helgen som gått:

I torsdags så var vi och badade i badhuset..var såå skoj..
Det var Jag, Jocke, Liam och Alicia
Alexandra, Jonas, Albin & Elvira
Therese, Thommie, Saga och Thea =)
Var riktigt roligt faktiskt..Jag åkte rutcherkana..otäckt men kul=)..


Barnen hade skoj=)


Fredagen började med att jag och Therese åkte upp till folketshus på förmiddagen och fixade lite dukning inför dopfikat=)..senare på kvällen hade vi våran traditionella "sista" Idolkväll..Käkade pizza och hade det trevligt=)..Sen på kvällen efter idol var slut så åkte jag, Therese och Alexandra upp till folkan och fortsatte med dukningen och klippte tackkort som jag såklart skulle göra egna..haha..TACK så jätte mycket för hjälpen tjejer=)..Puss och kram till er!!

I lördags var det dop=). Gick jätte bra..Prinsessan var såå himla snäll..Sa inte ett ljud i kyrkan och inte efteråt heller för den delen=)..Var glad HELA tiden..mammas filcka..hihi..STORT TACK till alla som uppvaktade Alicia på hennes dopdag, det betyder mycket!! Hon fick så många fina presenter..



Och JÄTTE STORT TACK till Therese, Janne och Jimmy för att ni ville vara fadder åt våran dotter. Det betyder mycket för oss. Alicia pussar och kramar på er!!


Therese

Janne

Jimmy

Senare på Lördag kväll så bjöd vi våra föräldrar och faddrar på julbord i folketshus=). Var såå trevligt och JÄTTE gott..haha..Tack för en lyckad kväll=)






Saga grejjar med strumpan..=)

Liam har knyckt Sagas kjol..haha



I söndags så gjorde vi inte så mycket..Anna och Janne var hit och käkade upp julmaten med oss=)..Annars så gjorde vi inte så mycket mer än slappade i soffan..haha..vi var nog alla trötta efter dopet..
Men Jag, Anna, Alicia och min mamma hade ju faktiskt namnsdag då..hihi..GRATTIS till oss!!


Vännerna..ni betyder MYCKET=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0