Aj Aj Aj

Trökväder .."suck"..och ont i handleden har jag=(..Var till akuten igår och röntgade den men inget brutet iaf, bara en rejäl vrickning. Och det är inte bara ska jag säga, gör SKIT ont=(. Han sa att jag skulle vila den och inte belasta den så mycket. Det är ju LÄTT..hehe..eller inte. Går ju inte så bra när man har två småttingar hemma att ta hand om. Jocke skulle iaf vara hemma imorn så då kan jag ju vil lite iaf=)..Tack älskling=)

Idag har Alexandra, Albin och Elvira varit här en sväng och lekt med oss=). Vi käkade lunch ihop och hade det trevligt=)

Igår var vi hem till Sandra, David, Olivia och Lovisa och hälsade på. Tessa och Mathilda var oxå med=).
Vilka söta prinsessor dom har i sin familj. Lovisa var ju såå liten=) Har aldrig haft en sån liten bebis. Mina har ju varit dunderklunpar båda två..haha..
Måste vi iaf göra om snart igen, så trevligt att umgås med er=)..



Alicia, Lovisa och Mathilda =)

Alicia, Lovisa och Mathilda=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0