Helgen...

Söndag

Jaha..då var snart helgen sluuut..har varit en väldigt trevlig helg iaf=)..
Idag "tvingade" Tessa med oss till borlänge för att shoppa..hihi..det var lätt att få med mig men för min sambo var det inte så imponerande..haha..men tror han hade kul ändå=)..TACK THERESE=)..
Shoppade nya skor till mig och Liam, var på tiden=), Kläder till både Alicia och Liam som dom ska ha på dopet + lite mera kläder..hihi..Köpte även 2 par tröjjor till mig själv oxå..Jocke shoppade massa saker på Jula som jag inte har en aning om vad det är, lika bra kanske..haha..

Alicia & Matilda sitter skönt i samma vagn=)



Roger, Liam & Jocke =)


Nu på kvällen har vi varit ut till Jockes föräldrar och ätit lite mat, behövdes efter den långa dagen på kupolen..hihi..
Liam ska sova hos dom inatt, han och farmor ska baka pepparkakor i morgon och åka massa pulka..=)..
Farfar hade köpt en radiostyrd bil till Liam, han var helt tokig i den..haha..så han ville knappast följa med oss hem, fick t.o.m en godnatt puss och en kram av honom innan vi åkte. Annars brukar han bli jätte ledsen när man åker ifrån honom, men inte idag=) å glad är jag för det..
Nej nu ska jag ta och slappa i soffan en stund och ge Alicia lite mat, förhoppningsvis somnar hon snart..=)..
Ha en trevlig vecka allihooooopa=)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Gillar verkligen den där bilden på roger,jocke å liam... haha!!!

2007-11-29 @ 11:22:01
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0