Torsdag..

Idag har jag, Liam och Alicia varit till Borlänge och shoppat "som vanligt" med Anna =)..Där mötte vi oxå upp Sandra som med ville ut å shoppa=)..Vi var där i 7 timmar..haha..:-O..HELT otroligt..
Sen när vi skulle åka hem så åkte väl Liam på feber..stackarn..Shopping feber kallar Jocke det..Hoppas han inte blir allt för sjuk nu..:-(..
Shoppade iaf byxor, skor och 2 tröjjor till mig som jag ska ha på Alicias dop=). Sen köpte jag en kavaj till Liam, lite julklappar och en till doppresent till Elvira =)..

Nej nu ska jag försöka få i mig nått att äta, börjar bli hungrig..

TACK till Anna och Sandra för en trevlig dag i borlänge..puss&kram till er!!

..Hörs&Syns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0