Hemma!!


Hemma efter den roligaste helgen på VÄLDIGT VÄLDIGT länge..Vilka tjejer=D..Har haft hur kul som helst med er ♥
Har skrattat som en galning..hehe..;-)..åt både er och andra..=D


  image296

Tack tjejer för en helt underbar resa...Ni är guld värda ...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Här hemma så har det gått jätte bra för Jocke och barnen=D..Dom har nog haft det så roligt så..
Idag så ökade jag Mjölken i Liams välling och då gick det inge mer..=(..Fortfarande allergisk, så jag ringde till Liams läkare och vi skulle få en ny tid i höst ågon gång och fram tills dess köra på som vanligt utan mjölkprodukter
Hoppas det kan försvinna så han slipper leva med det hela livet..mammas prins..

Nu ska jag springa ner i tvättstugan ..

Ha en trevlig dag i snövädret.."suck"..

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja,det var absolut den roligaste helgen på väldigt väldigt länge!! :-D
Åhh nej..:-( Stackars mosters kille.. Vad tråkigt..!
Pussar till Er!

2008-04-07 @ 11:59:36
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack för en trevlig helg, det var verkligen jätte kul. Hoppas det blir fler gånger:)
Stackars Liam, hoppas att nästa försök går bättre.
KRAM

2008-04-07 @ 21:52:54
Postat av: Zofie

Vad kul att ni hade det bra!!
Stackars killen inge skoj, får hoppas att det blir bättre.
Jag har ny blogg :-D
Kram på dig!!

2008-04-08 @ 11:04:54
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0