Shopping!!

Igår var Jag & barnen & Svärmor till borlänge=D..Skönt att komma iväg lite..Skulle titta på skor åt Liam och det blev 2 par och ett par gummistövlar=D..Sen blev det såklart lite annat smått och gott till dom båda två=D..







Idag blir det en sväng upp på gruvkontoret till Alexandra & Barnen=D..leka lite..Sen på eftermiddagen tänkte jag åka och kika på mer tapeter till hallen=D..Har varit och hämtat hem prover från ett ställe och tänkte hämta från ett annat oxå..är ju såå svårt, finns ju så mycket fiiint..Har tänkt mig att jag ska ha en enfärgad tapet nere i hallen t.ex ljus beige, sen en fondtapet upp i hela trappen t.ex brunfärgad, och sen samma enfärgade tapet uppe i hallen..hmm..vad tror ni om det?..kan lägga ut lite bilder på de olika tapeterna sen så får ni se..

Nu ska vi äta frukost sen göra oss i ordning..

Ha en super dag!!


image320

Kommentarer
Postat av: emelie

De kommer bli super fint med dom färgerna tror jag. Kul att göra om :-)

Ha en bra dag!
Kram

2008-04-16 @ 08:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0