Trevlig kväll!!

Kvällen blev som planerad=D..Sandra, David & barnen + Roger..hihi har varit här..Tessa är på krogen..fusk ;-))..jag och Sandra var bra sugna vi med men karlarna har ju druckit massa öl så vi fick stå över denna gången, blir fler gånger..Har iaf haft en super trevlig kväll..Skrattat så jag gråtit och ätit massa gott=D..Alicia somnade vid halv nio och Liam kl tio..Bara Olivia som sprang runt och lekte här som en galning ända tills hon slocknade i soffan helt utslagen..hihi..sötnosen=D..Lovisa somnade rätt samtidigt hon med=D..Kan tillägga att David var rätt trött han med..haha..somnade lutandes mot Olivia i soffan och snarkade så jag tror han väckte hela håksberg..haha..;-))..
Nu ska jag gå upp och slå huvudet i kudden..känns rätt lockande just nu..Jocke har redan somnat på soffan..=D..
TACK vännerna för en super kväll..ni är väl för underbara..
OCH TESSA..hoppas du haft det jätte skoj på krogen=D..

Gooooonatt!!

Kommentarer
Postat av: Tessa

åter som en jätte trevlig kväll.. :-)
Ja vi hade jätte kul, va alldeles lagomt med folk å många man kände igen..:-) Jätte kul!!
Måste ha en ny tjejfest snart tycker ja... :-D!!
Kramar!!

2008-04-27 @ 10:45:56
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0