Dagen har varit mer än minnesvärd!!

Jaha..var ska man börja..hahahahaha..sitter fortfarande och skrattar..Har gjort bort mig rätt rejält inför Therese nu ikväll..HAHA..Tänker inte gå in på detaljer, kan tänka mig att det kommer stå i Thereses blogg..=D..HAHA..Säger så här, skönt man kan roa folk ibland iaf..=D

Dagen har varit såå trevlig..Började dagen med att åka på stan med Sandra & Barnen =D..Sen åkte vi hem till mig och fikade lite å tjålade skit..;-)..Kan även tillägga att jag klippte Sandra liiiite idag..hehe..hoppas det inte blev allt för konstigt..=D..♥♥♥

Imorn så kommer tjejligan hem till mig..=D..Så roligt att träffa alla..Kommer bjuda på lite kycklingsallad, hoppas det ska smaka..=D..

Nej om jag ska gå och lägga mig kanske..måste bara SKRATTA färdigt först..HAHAHA..

♥Vännerna♥..ni betyder mycket!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahahaha! Jaadu Malin!! Du är inte så smart alla gånger!! ;-) Hahaha! Men kul va det ju!!
Puss puss!

2008-02-07 @ 09:37:20
URL: http://www.thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh... Malin! Vad har du nu gjort?! Haha! =D

2008-02-07 @ 09:45:02
URL: http://janneanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0