Löördag!!

Nu är Alicia så gott som frisk iaf..=D..Snorig fortfarande men inte så mycket mer än det..Liam har sovit hos farmor och farfar inatt..Han var alldeles överlycklig när han skulle få sova kvar där..=D..Skönt för honom att få komma hemifrån ett tag nu när vi bara varit sjuka och inne hela veckan..Blir långtråkigt för honom..Jocke sover fortfarande..hmm..hoppas inte han är på väg att bli dålig nu..
image222
Piggare..=D..Hittade på en pappersbit som var sååå rolig att riva sönder..=D

Jaha, vad händer idag..hmm..Kanske blir en sväng upp till gruvkontotet och kika på en film ikväll..utan barn och sambo..hehe..Få se hur han mår först bara..

Igår var en dag som jag ALDRIG glömmer..hahahahaha..Jag gjorde en kanalsökning på TV:n och fick in kanal 3.."JIPPI"..tror ni jag blev överlycklig då lr?..JAAAAAA..som jag har längtat efter kanal 3 och så har canal digital fixat så att man får trean..Jag dansade av lycka för mig själv här igår..haha..Knäpp man är egentligen, att man kan bli så glad över en kanal..hahaha..den här helgen blev mer än BRAAAAAA..=D..Nu du Tessa, kan vi kika på våra bästa år här oxå..haha ;-)..En STOR ros till canal digital..hehe..

Nej nu ska jag försöka få upp min sambo, tänkte jag skulle ta en rens nere i källaren idag..om jag orkar och får lust till det, just nu känns det som att jag hellre går ut i det här fina vädret..Sen ska vi ju åka och hämta våran prins oxå..=D
image223

Ha en trevlig lördag..

<3

Kommentarer
Postat av: Tessa

Äntligen nån å skvallra om "våra bästa år" med...:-D
Vi ska nog värva dom andra torrisarna oxå.. :-D

2008-02-23 @ 12:28:53
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: Therese

Näe,vet ni vad!! Våra bästa år får ni ha för er själva..Totalt värdelöst! ;-)

2008-02-23 @ 19:32:59
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Malin

Men Therese..självklart ska du börja titta på det..Bästa programmet på TV ju..haha..;-)..

2008-02-24 @ 19:31:40
Postat av: Therese

Jag har sett det flera flera gånger,och inte ett dugg inbiten i det!! ;-) haha.. Smaken är som baken!! :-D puss puss!!

2008-02-24 @ 21:02:49
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Malin

Men vi kan få dig intresserad..haha..jag lovar;-)

2008-02-25 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0