Lördag!!

Alla hjärtans dag blev inte riktigt som jag tänkt mig..Jocke var inte hemma förräns kl 21.30..Han var tvungen att fixa skotrar för idag har dom varit i Sälen och lekt av sig lite..haha..Men fick ju fira med mina barn och det är riktigt mysigt det mé..♥♥..
Igår var Therese, Thommie & Thea hit och lekte med mig..=D.Saga sov hos mormor...Jocke hade massor att fixa inför sälen trippen så han var inte hemma förräns kl 1 på natten..Men vi hade det trevligt ändå..Vi gjorde egen pizza i min pizzamaskin.."smarrigt värre"..Vet inte om Thommie hade det så skoj med bara oss tjejjer..haha..dessutom fick han en pizza som inte var direkt hel..hahahaha..Men han TYCKER om att umgås med mig ;-)..

Idag har vi varit i ishallen hela dagen nästan..Var företagshockey så vi var dit å kikade lite..Jag och barnen åkte dit med Therese, Thommie och Thea..♥..Granntjejen Maja spelade i pausen oxå..Hon var såå duktig..Tror Liam tyckte det var riktigt skoj att kika på hockey..

Ikväll blir det hemma mys och kika på film eller melodifestivalen..Har inte riktigt bestämt mig än ..

En Stor blöt puss till Mathilda som kan ställa sig upp helt själv nu♥..så duktig tjej..Nu står det inte på innan hon går sina första steg..hehe..;-)..

Och en KRAM till Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0