Måndag!!

Ny vecka, nya tag!!

Helgen har varit lugn, jag och barnen är friska nu iaf men Jocke är dålig=(..Han har ont i hela kroppen och febertoppar på nätterna..knepigt, men han brukar få så lite då och då, oftast när han jobbat mycket och sedan varvar ner..Hoppas han snart ska vara bättre..
Idag har Jag & Barnen, Therese & Barnen varit till borlänge och träffat min bror=D..Vi var på kupolen och shoppade liite..alltid lika roligt=D..Till Alicia blev det två sätt på lindex. Två tröjjor ,strumpbyxor och jeans på HM och en speldosa=D..Liam fick sig en Bobbycar, ny potta och två tröjjor=D..Blev ingenting till mig själv idag, hann inte med det och så orkade vi inte när vi hade alla barnen med..
haha, inne på kapphal så var vi med om nått roligt..haha..Jag stod och skulle betala när Liam försvann så Jimmy sprang efter honom. Då stack Saga oxå iväg åt ett annat håll så jag sprang efter henne och då kommer hon emot mig och har tagit av sig kläderna..HAHA..stod där i bara byxor..hihi..hon är väl för söt. Så vi sprang runt där och letade efter hennes kläder..haha..roliga Saga..<3..Therese köpte sig oxå ett Nintendo Wii=D..Så när vi kom hem så åkte vi upp till dom och spelade lite, är ju såå roligt..träningsvärk imorn då kanske..haha..Tack för en trevlig dag i borlänge tjejjor & Jimmy=D..och tack Jimmy för de fina kläderna som barnen fick..=D.

Nej nu ska jag göra min sambo sällskap i soffan och titta på CSI, första gången han är uppe idag..stackarn..

Gonatt!!.. och gör inget som jag inte skulle gjort;-)

PUSS till Olivia som är sjuuuk..hoppas du snart är frisk så vi kan leka=D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Men haalååå?! Det är TISDAG idag ju Malin!! hahahah!!

2008-02-26 @ 09:09:10
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Anonym

Ojdå..hahahaha

2008-02-26 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0