SÖNDAG!!

♥GRATTIS till lilla söta Thea på 4-månaders dagen idag =D♥
Stora tjejen nu..

 Massor med pussar och kramar till dig



Jaha, då var helgen snart slut..Detta snöoväder vill verkligen inte sluta heller.."suck". Visst är jag glad för att det kommit snö men nu räcker det tycker jag..Igår var jag in en sväng på stan med Therese. Skulle på kalas kl 2 så det blev lite present köp=D. Alicia fick oxå JÄTTE fiina kläder av Therese och Thommie i 6 månaders present=D..STORT tack för det♥..
Sen på kvällen var min bror och Madde här. Vi spelade spel, käkade tacos och drack liiite alkohol. Räckte med en cider för mig sen var det stopp..haha..Vi hade riktigt trevlig tycker jag, måste göras om snart. Den där bål kvällen måste planeras in snarast..hehe ;-)..Och så har ju lilla söta Mathilda börjat krypa "snyft". Blir alldeles tårögd när jag tänker på det..Såå duktigt tjej=D..Kan inte förstå att tiden rinner iväg så fort..ojojoj..pussar till dig gumman ♥..
Nej om man ska börja göra sig iordning och åka och hämta Liam. Han har sovit hos farmor och farfar inatt =D..

Trevlig söndag på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0